اینستاگرام قابلیت IGTV را معرفی کرد.
نوشته شده توسط : Reza

اینستاگرام در شهر سنفرانسیسکو از قابلیت جدید ویدیوی شبکهاجتماعی خود با نامIGTV رونمایی کرد. کاربران میتوانند بدون محدودیت به این ویژگی دسترسی داشته و ویدیوهای بلندمدت خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام اکنون رقابت خود با یوتیوب را شروع کرده و این مسئله را با معرفی قابلیت به اشتراکگذاری ویدیوهای بلندمدت خود به نام IGTV به صورت همگانی اعلام کرد. هماکنون کابران میتوانند تا حداکثر یک ساعت، ویدیوهای خود را آماده کرده و در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند. برای دسترسی به این قابلیت هماکنون شما میتوانید از طریق دکمهی هوماسکرین(Homescreen) اپلیکیشن اینستاگرام اقدام کنید.

IGTV چگونه عمل میکند؟
IGTV
 به همه این اجازه را میدهد که ویدیوهای حداکثر یک ساعته را آماده کرده و منتشر کنند و هیچ محدویتی در این زمینه برای افراد نیست و حتی در لحظه میتوان عضو این شبکه اجتماعی شد و از این قابلیت استفاده کرد.

این قابلیت اکنون برای گوشیهای اندرویدی و iOS و به صورت جهانی دردسترس قرار گرفته است، اما ممکن است در مناطق مختلف با کمی تاخیر در دسترس قرار بگیرد و به همین خاطر نباید نگران این مسئله باشید. این قابلیت از طریق یک دکمهی تلویزیون شکل در بالای بخش مرتبط با استوریهای این اپلیکیشن در دسترس قرار خواهد گرفت.

با استفاده از IGTV، تولیدکنندگان محتوا میتوانند ضمن تولید ویدیوهای کاملاً متفاوت، لینکهای دلخواهی را هم در بخش توضیحات ویدیوهای خود درج کرده و کاربران خود را به هر جای دیگری که مایل هستند، هدایت کنند.

چنانچه در خصوص این مطلب سوال و یا مشکلی داشتید به این لینک مراجعه و یا با شماره 9099071728 تماس حاصل نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: